Followers

Wednesday, February 20, 2013

Melty Chocolate Hersey n Melty Strawbery Herseys

Assalammualaikum........

Wah dah lama tak berblog.......rasa malas nak mengarang di blog......walau pun byk jugak nak berkongsi cerita dgn kwn2 blog sekalian......mood malas sokmo......hehehehhehe

Seperti tajuk entry diatas...tujuan entry kali ni nak mempromosikan Melty......ada 2 perisa.... coklat n strawbery.......sangat sedap seperti aiskrim.....tak caya blh cuba.....klu rasa sekali pasti nak lagi.......hehehhehehe

Sesuai jugak utk hidangan hari jadi dan majlis2 lain.......banyak pilihan harga dan size......

Ramai sudai mangakui kelazatannya......Apa tunggu lagi warga terengganu blh pm/whatsapp saya Syuzie 0199492811......tuk tempahan.......insyaallah saya akan melayan kakak2 n adik2..........:)





bekas bulat kecik RM2.50






bekas 4 segi - RM10.00








4 comments:

•♥ Myra ♥• said...

saya tunjuk kat hubby, terus kecur air liur..hehehe

QasehSuci said...

Buat sendiri ke suzie?
Terliur tp jauh sgt nk order..kempunan

syuzie's said...

myra......duk mana....kat putrajaya ada adik ipar jual melty ni......hehehehehe.....

syuzie's said...

anie...buat sendiri la......ko nak rasa meh dtg trg....boleh datang melancong sekali.....