Followers

Tuesday, September 11, 2012

Menunggu........


Menunggu dan terus menunggu................semoga segala-galanye berjalan dengan lancar dengan izin darinyeee.......


aminnnnnnn







Aaron Aziz kembali lagiiiiiiiiii

Sana-sini orang bercakap pasal drama ADAM N HAWA.......dan aku tidak ketinggalan untuk mengikutinyeeee......sebab biler dah sekali tengok mesti pastu tak boleh tinggal...lebih2 lagi aaron aziz berlakon...kuang...kuang.....dan macam biasa kat bawah ni sinopsisnyeeeee.......sedap jugak nama Ain hawani........boleh simpan nama ni untuk anak pompuan saya yang bongsu.....hahahahahaha.....biler tu....tet...tet......





Sinopsis drama Adam dan Hawa-lakonan Aaron Aziz  & Nadiya Nisaa
drama Adam dan Hawa poster sinopsis drama adam dan hawa
Drama ini mempunyai 80 episod yang adaptasi novel terlaris nukilan penulis Aisha Sofea berjudul Adam & Hawa bakal menemui penonton pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10.00 malam bermula 27 Ogos 2012 secara eksklusif di Astro saluran 134 (Mustika HD)
Dibintangi oleh pelakon Aaron Aziz (Adam Mukhriz) dan seorang aktres yang kini menerima perhatian hasil bakatnya yang mantap iaitu Nadiya Nisaa (Ain Hawani)
Dalam pada itu,turut dibantu barisan pelakon baru dan lama seperti Anzalna Nasir,Elfaeza Ul Haq,Dazrin Kamarudin,Norman Hakim Amyza Adna, Aznah Hamid dan Rozie Rashid

Sinopsis Adam & Hawa

Berkisarkan tentang Ain Hawani, seorang remaja lepasan SPM yang bercita-cita untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat tinggi telah ditangkap basah bersama Adam, seorang jejaka kacak yang terkenal dengan sikap ‘playboy’nya
Semuanya bermula apabila Ain bekerja secara sambilan kerana menggantikan seorang guru bersalin di sebuah tadika milik kakak kepada Adam Mukhriz. Pertemuan yang pada awalnya membimbitkan perasaan suka Ain terhadap Adam telah bertukar kepada benci ekoran tragedi berkenaan
Impian Ain untuk bergelar graduan berjaya seakan berkecai apabila dia telah dipaksa untuk berkahwin dengan Adam bagi membersihkan nama baik keluarga
Memilukan hati Ain adalah dengan sikap Adam yang mendiamkan diri seolah-olah tuduhan khalwat itu benar-benar berlaku, sedangkan mereka rupanya telah difitnah oleh bekas teman wanita Adam yang cemburukan hubungan mereka sebagai kawan
Apabila sudah bergelar suami isteri, Ain tak dapat menerima Adam yang bekerja sebagai juruterbang ini sebagai suami. Ditakdirkan, Ain berjaya melanjutkan pelajaran ke luar negeri dan mereka berpisah sehingga 8 tahun lamanya
Selepas tempoh yang lama, di depan pintu Masjidil Haram di Kota Mekah, mereka bertemu semula. Adam masih menganggap Ain sebagai seorang isteri yang sah, bagaimanapun Ain masih kekal dengan pendiriannya
Ego tetap mengatasi hati Ain walaupun Adam mengharapkan wanita ini kembali menerimanya semula. Apakah kesudahan kisah cinta antara Adam & Hawa ini?

Monday, September 10, 2012

Berakhirnya Bulan Syawal........


Hanya tinggal tak sampai 2 minggu lagi syawal akan pergi meninggalkan kita...bermaknanye......raya sudah tamat....huhuhuhu....tunggu tahun depan pulak........Saya tak ketinggalan nak berkongsi gambar RAYA 2012 untuk tatapan kawang-kawang......hehehehhehehe........Tahun depan kiter bergambar raya di Terengganu pulak.........sob...sob...sob.....(tahun depan giliran terengganu)......




Anak bujang berbaju melayu warna pink.....


Sweet kan warna pink......


Suasana Hari Raya.........


Bersama family tersayang......


Hari Raya 1 - Warna Pink
Hari Raya 2 - Warna Oren
Hari Raya - Warna Hijau


Anak dara saya...


Harta dunia akhirat saya.....


sakan bergambar.....huhuhuhu


Takde keje...apa-apa aje lah.....