Followers

Monday, July 2, 2012

saya nak ietuw

Aku nak beli sesuatu tapi aku sedang memikirkannyeee sama ada aku patut beli atau tidak......adakah iyenye  mmbazir atau tak ......tapiiiii aku nak sangattttttt..........:(


*
*
*
*
*








*
*
*
*
*
*












*
*
*
*
*
*














nak sangat tudung niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........................nak mintak kat laki mmg tak dapat nyeeeeeee....sbb harga tudung ni blh buat dia pengsan........hahahhaha......beli sendiri jelah.......




Bawal eksklusif.........



jatuh cinta lagiiiiii............



i realy like this.........en suami blh tak beli tuk saya sempena hadiah hari raya....hehehehehhe


yang ni comel gak...........


warna sangat cantikkkkk..............

Macam tu lah jadi pompuan...macam-macam yang dia nak........huhuhuhuhu....akan ku dapatkan jua tuk jadi koleksi tudung raya ku......hehehehehhehe

No comments: