Followers

Wednesday, June 20, 2012

16 Jun 2012

Minggu lepas  minggu yang agak busy bagi aku.........sebab pada 16 Jun yang lepas.....ada kenduri sempena perkahwinan adik iparku n akikah anak kembarku..........buat kecil-kecilan saja........Disebabkan aku agak malas lah jugak nak tolong org2 kampung kat dapur......jadi keje aku buat hantaran adik iparku jelah.....hehehhehehehhehe........sebenarnye agak susahlah jugak aku nak buat hantaran tu.....sebab anak kembarku agak buas...n takde sapa yang rela hati jaga diaorang......so masa aku agak terbatas jugaklah tuk menghabiskan buat hantaran tu......dahlah aku kena buat hantaran pihak lelaki n pompuan.....aku tibai jelah......segala jenis bunga aku letak....hahhahahha.......Tema warna Hijau Pucuk Pisang...tapi aku tibai semua warna hijau....hehehheheehe...........skang ni warna hijau pucuk pisang tak masuk book..........apa da.......pilihla warna coklat ke.....kelabu ke........senang sikit aku nak cari kat mega lace or nona......klu aku kawin zaman skang ni...mesti aku pilih warna coklat + gold......fuhhhhhh! meletops.......walau apa pun aku bukan pengantin nye.....heehehehehehhe.......

Majlis berjalan dengan lancar n cuaca terang bederang........let's picture talk..........



amacam comel tak hasil kerja tangan i......huhuhuhuhu



My Family.....bukan hijau pucuk pisang.......takpelah asalkan hijau



Flower girl n flower boy......ada ker?



Pengantin.........



Oklah tu saja sempat aku snap pakai tepon i......tata titit tutut


No comments: