Followers

Wednesday, January 18, 2012

Skincare......

Salam uooollllsssss........entry kali ni saya nak cerita pasal skincare.......hmmmmmmm......
muka saya mmg agak bermasalah jugaklah...sbb time sekolah dulu muka saya berjerawat sikit...dan saya suka mengopek....jerawat2 yg ada dimuka saya....huhuhuhuhuhu.......
First pencuci muka saya pakai time sekolah dulu.....produk Loreal.....oklah...sbb mmbantu menghilangkan jerawat saya...:)........saya pun tak ingat mcmmana saya blh beli produk pencuci loreal nie....sbb produk loreal ni kan agak mahal lahkan....huhuhuhu.....

lepas SPM saya pakai produk Safi.....


Ni produk safi zaman dulu2....

Mmg famous jugaklah produk safi nie dulu...n menjadi gaklah kat kulit muka saya.......hehehehehhehe...lama gak saya pakai produk nie...sampai abis belajar kat IKM......

Pastu saya tukar pencuci muka banana...alah yang dlm kotak....warna oren......hanye pencuci muka sahaja.......mcm biasa jadi gaklah kat muka saya.....huhuhuhuhu

Biler dah keje....n banyak duit....hehehhehehe...saya tukar produk AG 2000.......


AG2000......saya beli taklah byk mcm nie......

manyak mahal oooooooo........gatak nak try....last2 beli 1 set jea...lepas abis tak beli dah.......heehhehehehehe

Lepas Kawin.....


Olay Total effect......

Saya pakai produk olay total effect.......malas dah nak pakai produk yang menipiskan kulit....huhuhuhuhu......tapiiiii tak lama...biler jumpa2 kawan2 pakai produk yang ok.....saya pun nak try gak.....saya pun beralih ke produk..............


NURIZ COSMETIC........


Tak mengelupas...n ok jugaklah.......tak ingat berapa RM.......Akhirnye jodoh dgn nuriz tak lama......hehehehehe....disebabkan ada kawan saya yang mmperkenalkan saya dgn produk



MARY KAY........

Maka saya beralih arah ke MARY KAY......dgn MARY KAY mmg saya berhabis-habisan $$$$$......lebih RM 1000.00 kot......hasilnye ok......tapi saya bertukar pulak ke.....



CHAHAYA BEAUTY AURA........

tapi tak lama.....n now....saya dlm percubaan untuk pakai produk.......


EVERLYNN



1 set....


mask.....


 serum......

 hehehehehehhehe.....banyaknyeeeee.........nasib baik muka tak jadi beruang kutub....hahahhahahha......takpe biler dah ada kesannye saya akan tepek wajah saya sebelum n selepas........ok......tatata.............

No comments: