Followers

Tuesday, June 14, 2011

Gi Kota Bharu

Pada hari khamis yang lepas aku n geng gi makan gulai (kata org trg) kat Kota Bharu Kelantan........Siap ambik cuti hari khamis lagi..nak gi jln punye pasal.....hehehehhehe.....kami gi kul 08.30 pg.........gi konvoi dgn lan staf 1 office dgn kita org......

1st plan kita org nak gi rantau panjang.......tu yg sebenarnyeeee...hahhahahha......dlm kepala nak beli toto lah..cadarlah....kain selimut la....(biasalah org pompuan)......

On the way nak gi ke Kelantan...berlaku lah insiden yg x diingini......tingkap keta kwn aku tak leh nak tutup......dan "AKU" yang dipersalahkan.........mmbuatkan keta org rosak......mmg aku yg buka tingkap tue.....biasalah nak ckp dgn org mstilah buka tingkap takkan buka pintu kot.....dan aku tak tahu pun tingkap tueeee "ROSAK"......dan seumur hidup aku tak pernah pun ada niat nak rosakkan keta org......bawak keta pun tak reti......dan aku terasa gak lah....klu setakat 1 atau 2 kali takpelah nak perli or gurau2.....tapi klu byk kali mmg aku terasa.....sbb aku takde niat pun nak rosakkan keta org........


nilah keta nyeeee......




kesian pulak.......


Eeeeee sensitifnyeee aku kan......entahlah klu kena kat org lain diaorg akan terasa ke tak.......aku tak tahulah.....lupakan jelah.....sensitif aku tueeeee.......

Berbalik pada cita tadi....kita org sampai Rantau Panjang dlm pukul 01.00 lebih....beli apa2 yang patut....sampai kul 02.30 lebih...kita org pun bergerak ke tujuan kami dtg ke Kelantan...iaitu Makan Gulai.....

Sampai dlm pukul 03.30 pm......makan2...tumpang sembahyang....terus berangkat pulang......




Bersama Mak pengantin.......



sukeee ambik gambar.....



mak budak n mak pengantin......



we.....with Pengantin Baru......


"SELAMAT PENGANTIN BARU DAN SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU"

















2 comments:

Hajar Hashim said...

ala jgnla terasa...simpan saja kenangan tu sebagai kenangan paling manis disaat2 akhir kita bersuka ria bersama..bila aku terpandang je gen2 kesayangan aku tu mesti aku ingat ke mu..hmm..

syuzie's said...

hahahhahahah...mu baca gak blog aku yea....biasalah i kan sensitip....tapi mmg kenangan tak leh lupa sbb last kuar dgn mu....tq hajar coz memahami...i miss u....