Followers

Friday, February 12, 2010

Hepy Chinese New Year.........

Hepy Chinese New Year..........Bestnye raya china nie....sbb kita yg bukan cina pun dapat cuti panjang...hehehheh.....blh duk umah releks....releks.....semua kwn2 aku tanye.....
Kawan2:Raya China tak balik ke?.......
Aku: Tak....
Kwan2:Eh...nape tak balik kan cuti panjang.............
Aku:Dengan muka yg masam mencuka.....panjang citanyeee.....

sbb:

  • Bulan 3 nnti aku kena balik s.alam kerana sepupu aku kawin
  • bulan 3 ni juga aku dijadualkan ada kerja kat s.alam
  • bulan 2 nak sambut besday anak aku yg no.2...........nnti lari budget lah.......

itulah reason nape aku tak balik S.alam cuti panjang nie.........klu takde masalah seperti diatas......sudah tentu hari khamis lepas abis keje aku dah bertolak balik S.alam........huhuhuhuhu.....




No comments: