Followers

Tuesday, October 6, 2009

open house.........


Pada hari sabtu lepas aku n hubby buat makan sikit2 kat umah aku......nak kata open house bukan open house nak kata bukan open house tapi open house.....huhuhu fikirlah sendiri yea....makanan yg disediakan kan pun tak banyak.....aku hanya sediakan soto n meehoon jea.....yang lain2 tue pencuci mulut....tapi apa yang penting aku yang memasak semua makanan yang disediakan......sedap tak sedap tak tahulah.....penat jgn cakaplah.....sebab aku seorang je duduk dapur tunggang langgang......ye lah org lain tak tahu nak masak soto macam mana....nasib baik aku pakai pinggan n cawan plastik...klu tak satu kerja lak aku kena membasuh pinggan mangkuk.......makanan yang disediakan mmg sold out.......mlm tue aku kena memasak kuah sup lain pulak tuk kwn abg aku yg datang malam.......aku jemput pun tak ramai org.....takut tak cukup makanan........so sama-sama kita tgk pic makanan sbb pic org tak sempat nak snap...busy layan tetamu...huhuhuh....



begedil n sambal kicap...


nasi impit


kuah soto.....


isi ayam yg disiat2....


meehon......

agar-agar laici yg tak jadi sbb kurang rasa manis n lemak......(apalah mak aku nie salah bagi resepi)


kek coklat segera


No comments: