Followers

Wednesday, September 9, 2009

APC


Tahun nie genap 5 tahun aku bekerja di Jabatan Kerajaan....setahun berkhidmat di Jabatan Akauntan Negari Selangor dan 4 tahun aku berkhidmat di Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta Negeri Terengganu.....dan akhirnye...aku mendapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) di JPPH Negeri Terengganu..macam tak caya pun ada gak...ialah aku menerima anugerah ini ketika aku mengandungkan anak ku yang ke2...mungkin rezeki anak jugak....selama aku mengandungkan anak ke2 aku mengalami alahan yang teruk.....memang cuti dan mc berderet....alahan aku berlarutan 2 hingga 3 bulan jugak....tapi aku terharu jugak kerana bos aku menghargai kerja yang aku buat walaupun badan dan kepala tak sihat.....ialah sakit-sakit pun kerja tetap kena buat jugak......klu tak buat sapa lagi nak buat keje kita.....Majlis ni telah dibuat di Institut Penilaian Negara (INSPEN) Bangi Selangor...Penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang nie mendapat sijil dan RM 1000.00.....syukur alhamdulilah........duitnye pun dah habis dikerjakan huhuhu......semoga kecemerlangan ini menjadikan semangat untuk terus bekerja...bekerja dan terus bkerja....Majulah kerja untuk negara....yeah....yeah....

Dewan INSPEN


Majlis sedang berlangsung


bila terima sijil disuruh pandang kamera......ingat time dapat diploma dulu....


Sebahagian penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta 2009...................


Sijil APC



No comments: