Followers

Wednesday, July 8, 2009

Majlis di PUSTAKA

Lama rasanya tak update blog.....walaupun baru 2 hari aku tak update...semalam aku busy sikit....sebab aku menjadi urusetia untuk Majlis pengenalan sistem NAPIC kat Pustaka Terengganu...so semalam 1 harilah aku duduk kat sana.......best jugak bila kuar darai office nie....boleh gak nak lepas2 tension....jimat pun jimat gak...sbb makan minum kita ditanggung......huhuhu...ada 2 sessi pagi dan petang....ramai jugak lah yang hadir.....adalah pegawai2 dari ibu pejabat yang hadir....orang luar klu datang kat trg nie....mmg tak de tampat lain nak pergi selain dari pasar payang....dan beli kopok lekor...1 hari tak habis shooping lagi.....dan lagi pegi shooping sebelum pergi ke lapangan terbang....aku dulu pun sebelum duk trg nie..excited gak nak pegi pasar payang klu datang trg.....tapi bila dah menetap kat trg nie...jangan haraplah nak gi pasar payang....lalu depan pasar payang pun jarang2.......sbb jem gila..payah nak cari parking....terutama musim raya....


di dalam dewan Pustaka Terengganu


org kuat komputer.........terlebih kuat...


penyambut tetamu......makdara2 belaka


posing dulu......


control cun....org datang nak mendaftar nie....huhuhuh

2 comments:

suehainiey said...

dlm gambar muka nampak tembam la...

syuzie's said...

berat org naik da.....terlebih makan da.....kena masak sendiri..klu mak masak lagi terlebih mkn.........