Followers

Sunday, July 12, 2009

aktiviti hujung minggu

  • mcm biasalah bila tiba hujung minggu mesti mcm2 aktiviti yang nak dibuat selain dari tidur...zzzzz.....malam jumaat lepas....aku..hubby dan anak-anak telah pergi ke pantai airport tuk menikmati burger sambil menghirup udara pantai.....gelap gelita...hanya diterangi lampu jalan jea...tapi nampak lagi lah burger tue....kenyang jugak makan sebiji burger.....


kesian syamil tak leh nak makan



syamil nak makan cermin keta jelah....ibu tak bagi syamil makan hua....hua....hua..


suka duk tempat gelap2....


gelapnye gambar......


  • pagi-pagi hari jumaat aku...hubby dan mak mertuaku.......telah pergi pasar di satu tempat yang dinamakan pulau kambing.....bukannye byk kambing kat sini tapi banyak ikan.....mcm2 ikan ada......sotong n udang pun ada.........murah mmg murah.....aku pun memborong apa-apa yang patut tuk dijadikan bekalan selama seminggu....selepas gi pasar pulau kambing kami pegi pulak ke pasar borong jalan kuala berang...beli sayur la pulak....banyak menu nak masak nie....huhuhuhu....(jgn beli saja sudahlah)......rambang mata sungguh tengok banyak makanan.....dah habis membeli kami pun balik.........puas hati...huhuhuhuh

keadaan di pasar pulau kambing



pagi2 ramai dah orang


ikan2 segar


sotong2 segar



pasar borong (sapalah enterframe dalam pic aku nie)

2 comments:

ainalaisya said...

waa..beshnyer dok tepi pantai malam2..nanti balik kampung nak pegi ugak la..hahha..adik syamil je ke ada,kakak nye xde plak..

syuzie's said...

kakaknye....tgh duk dlm gelap...mkn burger........jom kita gi ramai2