Followers

Tuesday, June 30, 2009

syamil dah meniarap

Syamil Syarafuddin dah pandai meniarap.............usianye baru masuk 4 bulan....2 minggu lepas dah boleh meniarap...suka rasanye....walaupun nie anak kedua..tapi time anak 1st dulu tak ingat dah bila time dia meniarap...he..he..he...sian syasha ibu dia dah jadi pelupa......anak aku yang second nie mcm malas sikit nak terbalik2 kan badan dia...aku dan kakak dialah yang tolong dia tolak badan dia tuk mengiring sampailah boleh meniarap....he..he...he..last-last boleh jugak meniarap...tapi bila dah pandai meniarap nie....lain pulak citenye....ialah.asal meniarap jea dia nangis...asal nangis jea dia meniarap......susah jugak..tak leh nak tinggal........tapi apa yang penting....kerjasama.....ayah...ibu....n kakak syasha....



saat2 nak meniarap
yea !!! berjaya
jap lagi nangis la tue.......

3 comments:

shahspenser said...

comey sungguh.. cepat je dah meniarap dah... huhuhuh.... shah...

syamzies said...

bila dah pandai meniarap nie...susah pulak sbb tak leh tinggal...nnti dia tergolek2....sampai luar tilam dia...he...he...

shahspenser said...

huhu.. suh shasha jaga le....